پسر رعوف

ممنون

پسر رعوف

ممنون

معمای هوشی

اونه چی که همه چی از زیرش رد میشه حتی خدا ...حتی زمین....و دنیا ...هر چیزی که فکرشو میکنی از زیرش رد میشه....جوابشو توی نظرات بذارید....

کلیدی

۱-خوب توجه کنید:.....شما راننده یک مینیبوس هستید مسیر شما از تهران تا کرج وتا مشهد است....شما از تهران 30 نفر سوار میکنید در کرج 14 نفر را پیاده و 12 نفر را سوار میکنید و در مشهد 24نفر را پیاده میکنید حالا سن راننده چقدر است؟.... 

 

 

۲-

حضرت موسی از هر حیوان چه تعداد به داخل کشتیش برد...

۳-

مردی از دختری پرسید اسمت چیست دختره

جواب داد 6در5 حالا اسم دختره چیست؟؟؟

کلید در جمله

۱-یه نفر در کنار خیابان ایستاده بود من ازش پرسیدم شما برادر دارید ایشان گفتند نه .....من هم رد شدم به یک نفر دیگر برخوردم از او پرسیدم آیا شما برادر دارید ایشان گفتند بله آن کسی که دارد آن جلو(فرد اولی که من ازش سوال کردم..)راه میرود برادر من است...

؟؟؟؟شخص دومی که من ازش سوال پرسیدم چکاره فرد اولی میشود........ 

 

 

 

 ۲-

 من میتوان دو ساعته از تهرا به آمریکا سفر کنم و برگردم.....این کار امکان پذیر است باور کنید اما چگونه .....سوالی به عنوان معما.... جواب بدهد... در نظرات...

کلمات کلیدی

۱_من میتوانم یک سکه 25 تومانی را داخل یک چاه عمیق بیندازم و در عرض 2 دقیقه میتوانم  در  بیاورم .... این کار چگونه امکان دارد....

جواب خود را در نظرات بگذارید تا نمیش بدهم.... 

 

۲-

یک فرد سیگاری در کنار تابلوی  ایستاده بود ..او 6 تا سیگار کشیده بود ...در حالی که... بر روی تابلو نوشته شده بود که در

این جاده  سیگار کشیدن ممنوع است ..او چرا در آن جا 6 تا سیگار کشیده بود.......

جوابتو در نظرات بذار......

معمای ریاضی

سوال؟؟؟؟؟؟؟ریاضی......؟؟؟؟؟با استفاده از داده های زیر جواب عدد آخر را  پیدا کنید....

معمای زیر بسیار آسان است ....برو پایین ببینم چیکار میکن...

                   5×6×9=304570

3×8×7=242142

4×6×5=242040

8×9×7=?       

پاسخ این معما خیلی خیلی آسان است فقط یکم فشار .....